دلیل و هدف
نگاهی دوباره به هر چه هست
کمی تامل
جمعه 25 مرداد 1387برچسب:, :: 14:29 :: نويسنده : م-غریب

حتما برای شما هم پیش اومده که دیدید، یه اتفاقهایی میفته که ی چیزی رو به ما بگه اما ما ی برداشتهای دیگه ای ازش میکیم. یا اینکه تا حالا به نزدیکترین چیز ها و نزدیکترین آدمها به خودمون اونقد بی توجهیم که گاهی بعد از سالها زندگی کردن کنارشون هنوز هم دلیل بعضی از رفتارها و برخوردهاشونو نمیدونیم.

گاهی آسیبهایی توی جامعه وجود داره که فقط ناشی از نوع دید ما به زندگیه، طوری که اگر تنها نگرشمونو به اون موضوع عوض کنیم خیلی از مشکلات مرتبط با اون خود به خود حل میشه، به همین راحتی.

گاهی ما آدم ها برای پیدا کردن کلید حل مشکلاتمون زمین و زمان رو میگردیم، غافل از اینکه کلید تو جیب خودمونه، کافیه که اونو از جیب درش بیاریم.

گاهی ما آدم ها از زندگی نا امید میشیم اما نمیدونیم که خدا به پیامبرش گفته "من تعجب میکنم که چرا بنده ها از من نا امید میشن". و ما برای حل مشکلمون از هزار نفر خواهش و تمنا میکنیم، در صورتی که خدا بی صبرانه منتظره که به ما کمک کنه.

به این خاطر نوشتن این وبلاگو شروع کردم که با کمک شما ی نگاه دوباره ای به اطرافمون بندازیم و ببینیم چه اتفاقهایی افتاده و میخواد بیفته.

به این امید که ی چیزهایی ،هرچند اندک، به هم یاد بدیم. رسول اکرم میفرماید: "هرکس کلمه ای به من بیاموزد، مرا بنده خودش کرده است".



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 9291
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1